Ilgi komentarai

    1   2   3   4   5   6   7   8   9   10  

 
 
Man čia natūralios gamtos spalvos puikiai dera tarpusavy. Žodžiu, dirbau kaip jautis dėl metų senumo paprastos idėjos. Gal kada perkursiu. Bet, kai pagalvoju, kiek laiko ir energijos surijo šis darbelis... Turbūt lėtai dirbu.
 
 
Gerai, kitaip. Sofai galas jau. Matau čia 4x5... ar galima palenkt šiuo fotoaparatu objektyvą? Jei taip, gal sufokusuot visą nuo rankų pirštų iki kojų galiukų?
 
 
Evė apie ...   (2017 04 14 23:46)
6/ nieko nereikia taisyti, nes puikiai išgauta pusiausvyra, kairėje esančių baltų kūbų dėka, kurie savo tūriu išlygina "horizontą" - šaligatvio kraštą :)
 
 
santlit apie Rudasis c...   (2017 04 14 23:35)
Čia kokioj "zabegalovkėj" su samsungu fotkinta? Stalas apšiuręs... Bičai su Nike "krosovkėm"...
Eilėraštis gražus... :)
 
 
Evė apie ...   (2017 04 14 22:40)
Galima pagauti nebent rytais arba, kai saulė arčiau laidos, tada ypatingai geras apšvietimas... :)
 
 
Rytis Vilnietis apie ...   (2017 04 14 22:17)
3/ Fain, tik gaila, kad pas mus gan mazai saules....
As taipogi nepaleidziu kadro, jei matau seseliu zaisma :)
 
 
Evė apie ...   (2017 04 14 22:03)
o man patinka šviesą gaudyti ir šešėlius įkalinti...
 
 
8/ pažiūrėjau, esate labai garbingo amžiaus, miela malonu, tokiu atveju Jūsų kūrybą vertinsiu kiek kitaip... :)
 
 
Rytis Vilnietis apie ...   (2017 04 14 21:57)
1/ Tai mano pastoviai ieskomi objektai - balos.... Na ir vitrinu atspindziai...
Megstu miestus po lietaus :)
Petakas priimtas :)
 
 
Evė apie ...   (2017 04 14 21:54)
Jei čia - atspindys vandenyje, tada good :) Kompozicija ir idėja - ok,
nuo manęs petakas ;)
 
 
7/ Viska teisingai sakote, pritariu :)
Mes abu taip iseina dirbame kurybiskose srityse...
 
 
6/ Smagu, kad matome skirtingai :), bet manęs jūs neįtikinote, mano teorinės žinios pagrįstos ilgalaike darbo praktika gal kiek kitoje srityje, bet vis gi susietoje su įvairiais menais. Jums turbūt gerai žinoma, kad vienas iš kompozicijos principų yra kontrastas, tiek spalvinis, tiek daiktinis, šiuo atveju būtent tuo ir remtasi. Suprantu, jūsų supratimas yra kiek kitoks nei mano, gal todėl, kad esate vyras :) Mene griežtų taisyklių nėra. Menas yra grįstas pajauta, vidiniu išjautimu, patirtu per išorinius veiksnius, juos išspinduliuojant, perkošus per savo dvasinę prizmę...
 
 
2/ Nepasigincysi su teorinemis jusu ziniomis, destote mintis puikiai... :)
Bet lieku prie savo, nes tas specialiai paliktas stulpas, deja bet per arti krasto ir ziurisi visgi kaip klaida labiau, nei subtilios kompozicijos uzbaigtis. Ir kaip jau minejau, jis neatsveria kairiosios kompozicijos puses, o todel gaunasi, kad desinioji dalis tustoka, lyginant ja su kairiosios puses objektais. Bet nepagalvokite, kad siekiu simetrijos, as asimetrijos gerbejas, dar ir koks... :)
Na ir tie patys krumoksniai gan ryskus ir tamsus, taipogi mano manymu kiek per zemai. Nes lipa ant nuotraukos apacios krasto, ko galima butu isvengti kiek palikus apacios ir sumazinus ta tuscia dangu...
Kaip jau minejau matome abu skirtingai, abu turime savu svertu, tad suprantu, kad diskusija mus nuvestu toli, toli.... :)
 
 
18/ Malonu, jog supratote mane teisingai ir neuzsigavote, nes mano tikslas jums rasant buvo kiek apraminti jusu nusivylima ar uzsigavima siuo puslapiu ir jo lankytojais.
Menas sudetingas reikalas, visi su savo supratimais ir vertinimais labai skiriames, svarbu nenukabinti nosies ir dalyvauti cia toliau.
Graziu jums Svenciu!!
 
 
Crepuscolo apie ...   (2017 04 14 20:52)
šį buvau praleidusi, geras kadras, tarsi į gylį viskas...:)
 
 
katės, vau...:) man reikės peržiūrėti Jūsų nuotraukas
žaviuosi visokiais katinukais ;)
 
 
Beje, man patikdavo Nasa fotkės, ypač su saulėlydžiais Marse
 
 
įdomus sprendimas ;) tamsioji Visata ir jos planetos, planetų palydovai, prisiminiau kažkokią skaitytą fantastikos knygą
 
 
1/ pardon, sakydama, kad gulėdamas fotografuojate, turėjau omenyje kitą vartotoją, tai tik įrodo, kad aš konkrečiai neseku kurio nors iš čia esančių, o apie jūsų kūrinius galiu pasakyti tiek: copy paste funkcijos įvaldymas :)
 
 
Crepuscolo apie vyro portretas   (2017 04 14 19:59)
1/ kažką ne taip paspaudžiu su atsakymais į komentarus, vienetuką tikriausiai reik spausti
 
 
Crepuscolo apie atsilikęs   (2017 04 14 19:44)
4/ gal pats vienuolynas turi mistikos, juk tiek amžių stovi
 
 
1/ , kai, Jūs, gerbiamasis suprasite, kad menas - ne pikselių kiekis į kvadratinį milimetrą, tada jus galima bus bent šiek tiek vertinti kaip foto menininką, nes kiek pastebėjau, esate labai riboto matymo, jūsų darbai turi tą patį fokusą, atsigulus, o gal stovint ant galvos, kaip pats sakote, mėgstate fotografuoti, čia Jūsų asmeninis reikalas, menas sukuriamas ne iškreipiant perspektyvą, o sukuriant nuotaiką, kontekstą.
Siūlau kiek pasižvalgyti platesniu rakursu pasaulinių fondų foto meno saugyklose...
Dievinu alternatyvę fotografiją, ypatingai pinholę :)
 
 
Crepuscolo apie vyro portretas   (2017 04 14 19:26)
2/renginukas buvo, stovėjau prie lango, daug žmonių ir negalėjau pajudėti, tai taip man gavosi šio žmogaus foto :)
 
 
Erikas R apie vyro portretas   (2017 04 14 19:24)
Labai fainai sumastyta,tik as tai kairej pusej daugiau vietos duociau jei tokia sviesa.Tai,asiku,subjektyvu.+L
 
 
2/ galiu duoti nemokomą kompozicijos pagrindų pamokėlę: kompozija remiasi pusiausvyros principu, duotuoju atveju, stulpas, esantis dešinėje paveikslo pusėje, užbaigia statišką vaizdą, šio objekto aukštis yra didesnis nei kairėje matomi daiktai, išskirus permatomą, ažūrinį medžio siluetą.
Dešinėje iškilusi amplitudė yra kiek atitraukta nuo prieš ją kairėje išsidėsčiusius siluetus.
Iš kairės į dešinę besileidžiantis viršutinis kontūras švelniai pereinantis į vertikalę, užbaigia kompoziciją.
Kūrinio idėja - neišryškinti, kiek aptirpusio silueto daiktai, sudarantys vieną visumą su migla.
 
 
3/ stulpas specialiai yra paliktas, jeigu ką... dėl „kokybės”, kokios, Tamsta, bevelitumėte?.
Jūsų darbuose jos tuo labiau nerasta...
Siūlyčiau, šiek tiek praplėsti akiratį pasauliniame foto meno kontekste...
 
 
Evė apie Aš jį, jis - mane   (2017 04 14 18:54)
16/ sakiau „esu mokyta”, nesakiau, kad „mokytoja”, nors tokia veikla taip pat teko užsiimti.
Apie pavydą ne aš pradėjau kalbėti, o jūs, aš tiks atsakiau į paties komentarą.
Suprantu, kad „kandūs” komentarai yra „neskanu”, nieko keisto.
Kaip kiti mato ir vertina mano darbus, žinau, nes juos publikuoju ir kituose foto svetainėse, nors, žinoma, niekas jų ten nekomentuoja, tik paspaudžia „+”,
Šiaip, nesidalinu nei vienu darbu, kuris man pačiai nepatiktų, tai - svarbiausias kriterijus, kaip ir bet kuriam kitam.
Nesu foto specialistė, neturiu „šustrų” foto įrenginių, turiu tik proporcijoms išlavintą akį, netradicinį požiūrį į aplinką, moku skaityti kontekstą, tokia mano profesija ir tiek...
Žinoma, turiu mėgiamus foto menininkus, apie kuriuos jau esu kalbėjusi, kurių kūryba remiuosi.
 
 
Kelis darbus pakomentavau kaip matau is savo poziurio tasko, bet jis gali labai skirtis nuo kitu, nes taipogi esu tik megejas fotografas, saunu butu, jei po tavo darbai atsirastu kiek kritikos suprantama objektyvios, tada galetum susidaryti sioki toki vaizda, kaip mato tavo darbus kiti zmones...
 
 
Ieskau to kurybos ar meno apsireiskimo siame darbe ir ji matau tik toje knygoje, bet ir vel nekokybiska viskas, tad ir knygos iliustracija nuverteja....
Taigi pakomentavau tavo kelis darbus, tikiuosi nesupyksi, kalbejau tik apie tai ka matau as asmeniskai. Butu idomu, kad ir kiti issakytu savo nuomones, kad jau paprasei ziurovu issakyti kas ir kaip.
 
 
Ka gi matau sioje nuotraukoje, vis ta pacia apgailetina nekokybe, bei vaizda kuri galima manyti isgavai netycia nuspaudu fotografavimo mygtuka.... Tai tikrai ne menas.... :)
 
 
Na ir ta nekokybe..... Kam jos reikia, kam ji grazi....
 
 
Kompozicija..... Gal as ir nemokytojas, taciau matau jog su kompozicija ir objektu isdestymu gali buti kitaip, nes kliuva tas desineje stulpas, paliktas, jis nesusitvarko su jam palikta tuscios erdves nasta, niekaip jos neatsveria lyginant su likusiomis tamsiu plotu itakomis nuotraukai.
Komentuoju, nes pati klausei, siaip niekada net neprabilciau, tiesiog savyje pakritikuociau....
 
 
Kompozicija..... Gal as ir nemokytojas, taciau matau jog su kompozicija ir objektu isdestymu gali buti kitaip, nes kliuva tas desineje stulpas, paliktas, jis nesusitvarko su jam palikta tuscios erdves nasta, niekaip jos neatsveria lyginant su likusiomis tamsiu plotu itakomis nuotraukai.
Komentuoju, nes pati klausei, siaip niekada net neprabilciau, tiesiog savyje pakritikuociau....
 
 
Kiek pakomentuosiu is savo matymo pozicijos, nes klausei kas nepatiko tavo darbuose.
Visu pirma as apie savo poziuri kalbu, bet toks as ne vienas faktas esu, nekokybes nuotraukose nepakenciu, dabar telefonai net nakti super fotografuoja, o cia matau labai nekokybiskas nuotraukas, dar ir apdorotas labai primityviai, tad vertinti tokius darbus teigiamai negaliu, nes tai prievartavimas saves gautusi.... Yra cia keli PIN technikos gerbejai, man asmeniskai tai tokia technika visai nepatinka, nes nekokybiska viskas gaunasi, cia kaip visko persivalgai tai norisi nesvarbu kaip, bet kitaip... Bet svarbu tai teikia zmonems malonuma, juk tai pomegiai ir jie skiriasi paas daugeli.
 
 
12/ Pliusai - tiek jau to... :)
Kas liecia pastabas, tiesiog perejau per keleta darbu ir paskutiniuose komentaruose pamaciau pacios paliktus kandokus komentarus, jie nera izeidus, bet matant ju prie ne vieno darbo, persasi isvada, kad kandziojasi supykes "zveriukas", kuriam labai truksta demesio ir paglostymo.... :)
Sutinku su tavimi, kad kaip cia taip ir kitur tarp nuotrauku begale buitinio albumo lygio nuotrauku, kuriu galetu zmones ir neviesinti, taciau visi viska mato skirtingai... O siuolaikines fotografijos darymo supaprastinimas dabar tukstancius nieko neismananciu zmoniu apie erdve, kompozicija bei proporcijas leidzia jaustis gabiais fotografais. Tegul, nejau gaila, yra kam patinka, profesionalu visada yra maziau nei megeju, tad zvelgiant i tas populiarias gelyciu, mergyciu, mamyciu ir vaikuciu nuotaukas matome liaudisko skonio tendencijas.... Cia kaip ir muzikoje, iskelk koja is vilniaus prie kokio ezero pusdieni praleisti ir kokia gi muzika isgirsi is automobiliu sklindancia....., taip ir su fotografija deja.... :)
Pasakyta idomi informacija, jog esi kurybos srityje mokytoja, o komponavimas vienas is jos pamatiniu pagrindu, tad nusileisti iki zemesnio lygio nei sugebi, tikrai saves nuvertinimas kaip specialisto, kuris gali dar kitus pamokyti. Idomu butu pamatyti pacios nuotrauka, kuria pati laikai vertu pavyzdziu kurinio savokai fotografijoje, ikelk tokia nuotrauka ir parodyk visiems, i ka turime lygiuotis. Nes zodziai ir lieka zodziais....
Na ir apie pavyda, man asmeniskai tai nebudingas jausmas, nei konkuruoju, nei lygiuojuosi, nei vejuosi kokius nors kurejus ar fotografus, fotografuoju tik savo malonumui ir dalinuosi savo nutraukomis su panasu hobi turinciais...
Bet manau, kai kuriems pavydas suteikia sioki toki postumi, norint tobuleti. Suprantama, visada bus tokiu, kurie to jausmo genami tinges pasitempti ir kaisios pagalius is pakrumes kitiems i ratus...
 
 
Crepuscolo apie Sambrėškis   (2017 04 14 15:17)
oi, atsiprašau, tas mano ne-atidumas...man priminė Laibrags arba Jūrkalnę kažkuo
 
 
Deimy Lith apie svaiginimasis   (2017 04 14 13:49)
Neišvengiamybė ir pats šis darbas tikrai šiek tiek šokiruoja. Vaizdas ir žodžiai verčia sustoti ir pamąstyti. Paukščiai čia labai sustipriną darbą. Puiku ... pirmi taškai nuo manęs
 
 
Evė apie Aš jį, jis - mane   (2017 04 14 10:06)
13/ - GOOD, visgi pripažinote, kad yra šlamšto :),
Bandžiau prisitaikyti prie geresnius reitingus renkančiųjų, kas nepatiko?
 
 
Prieš pora dešimtmečių buvo toks siaubo filmas susuktas kai žmogus po trupitį pavirto į musę.
 
 
5./ Žinoma, gėlių ir... spenelių žiedai. Paralelės tarp jų...
 
 
Ačiū, Ryti.
Evė puikiai manipuliuoja ... :-), grynai kaip tas kabantysis ... , geros Jums nuotaikos :-)
 
 
Geriau reakcija būtų darbais. Pvz., tokiais, kad žiaugčiotume iš pavydo. Nesuprantu, kurių velnių taikyti principą "matau šlamštą - pats dedu šlamštą".
 
 
Evė apie Aš jį, jis - mane   (2017 04 13 22:40)
11/ neturėjau jūsų omenyje, nes konkrečiai nei vieno nestebiu, tik perfrazavau 9/ posakį „protinga apsišvietusi”, kurį adresavo konkrečiai man.
Dėl mano kai kurių aštresnių pastabų, nemanau, kad reiktų šiauštis, nes neaikčioju, kai matau ale meną.
Komponavimo gudrybių manęs nereikia mokyti, šiuo klausimu esu mokyta :)
Pastebėjusi įkeliamų nuotraukų kokybę ir jų reitingus, pati ėmiau publikuoti analogiško lygio savo senienas, turiu omenyje, šios ir vakar dienos, todėl nemanau, kad jos neatitiko tos kokybės, kurią matau.
Nežinau ar kūrybinis pavydas, apie ką kalbate, yra teigiama atmosfera :)
 
 
As po daugelio fotografu darbais palieku pliusus, nes ju darbai man patiko.... Cia akmuo i mano darza su "neprotingai apsisvietes".
Kas tokio negerai?
Per anksti pradejai plusti sio puslapio auditorija savo replikomis, tokiu nusivylusiu kureju buta ir iki manes ir mano cia buvimo metu ir bus veliau...
Jei negauni pliusu ar pozityviu komentaru tiek kiek tikiesi verta po savo darbais, naturalu, kad jie panasu nelabai patinka siai publikai. Ne tu viena cia nesuprasta, as pvz. turiu bent tris negatyvius "gerbejus" kurie pastoviai minusuoja mano darbus, na ir kas, laikau juos pavyduoliais, patys taip nesugeba, tai is pavydo kenkia, tai sakoma musu tautai budinga.... :)
As vis paziuriu tavo nuotraukas, joms iki meno kurinio statuso, tikrai dar reikia brandos ir kurybiniu metu praktikos. Labai budingas bruozas menininku ( kuriu pazystu gan nemazai, kartu studijavome ) save vertinti auksciau uz kitus, bet realybe visad yra tokia, populiarus tu ar ne. Nes nuo to proklauso tavo darbu likvidumas, cia as kiek isokau i kita vaga, bet tai labai priderinama siai situacijai.
Galima apeliuoti i draugu palaikyma ir protekcijas siame ar kitame puslapiuose, bet be kuriniu brandumo ir patrauklumo kazin kur toli nenukeliausi kurybos pasaulyje jei tokia svajone yra...
Paimk tokia situacija, isidarbini i nauja darba ir tikiesi tapti po keliu savaiciu kolektyvo siela, naivu... Sulauksi ir pavydo, ir apkalbu, ir dar gausos negatyvo kol isitvirtinsi kolektyve.
Taip ir siame puslapyje viskas rutuliojasi, taciau manau tikrai tolerantiskiau nei ka tik minejau...
Tad kantrybes ir daugiau pastangu linkiu.
Beje labai svarbi vieta kuriniuose tenka kompozicijai, kur pati taipogi turi kur tobuleti. Bet tai pasiekiama per darbus ir gautus komentarus. Esu ne karta uzsipultas panasiose situacijose kaip si, kai duodi patarima, ar issakai poziuri is salies, sulauki neadekvacios reakcijos is zmogaus, kuriam norisi kiek pasufleruoti, kur suo pakastas, kad nera taip kaip jis tikisi...
Tikiuosi esi gan supratinga ir tikiu, jog suprasi mano komentaro teigiama linkme.
 
 
Nuotrauka, tikrai, verta dėmesio, tiek savo sumanymu, tiek kompozicija ir kūrinio pavadinimu.
Nuo manęs — 5 ;)
 
 
Evė apie Langas į Pasaulį   (2017 04 13 18:45)
Smagu, kai komentarus supranta taip, kaip patys autoriai save vertina :)
 
 
Evė apie Langas į Pasaulį   (2017 04 13 18:44)
4/ Būtent, tai ir norėjau pasakyti, kad nieko gero, kai tenka kabėti, viena ranka įsitvėrus, tai - visai nejuokinga... :)
 
 
Manau, proporcijos nuotraukoje puikios, o ir komponuote tarp gyvuju ir piestu zmoniu man labai patiko.
+!
 
 
Erikas R apie ...   (2017 04 13 18:12)
Futuristine realybe dabar.Langu gausa ir spalva - iskalbinga.+5
 
 
mano manymu ... čia yra humoro, socialinė problema, drama ir t.t. , tad tikrai nieko gero, jei kažkas to nemato :-) , o kitiems LABAI AČIŪ už apsilankymą ir įvertinimą

      1   2   3   4   5   6   7   8   9   10