| |
 |
1.
(2011 02 17 20:43)
labai graži
|
|
| |
| |
 |
2.
(2011 02 17 20:47)
Puikus portretas !!!
|
|
| |
| |
 |
3.
(2011 02 17 22:02)
graziai +
|
|
| |
| |
 |
|
|
| |
| |
 |
5.
(2011 02 17 23:54)
Išraiškingai, 5
|
|
| |
| |
 |
6.
(2011 02 18 09:02)
grazi :) man patinka :) +5
|
|
| |
| |
 |
7.
(2011 02 18 13:44)
Super
|
|
| |
| |
 |
8.
(2011 02 18 15:14)
geras portretas
|
|
| |
| |
 |
9.
(2011 02 18 16:36)
o jau akiu didumas... labai grazu :)
|
|
| |
| |
 |
|
|
| |
| |
 |
11.
(2011 02 20 17:10)
5 tikrai
|
|
| |