Naujausios forumų temos  Forumų sąrašas     Ieškoti               Vartotojo nustatymai   Tikrinti asmeninius pranešimus   Prisijungti 

Visi forumai -> Paplepėkim
 

Paprastumas ir Kudros mentalitetas

      Puslapiai: 1   2   3   4   5  

Pranešimas Pusalotas    2008 4 15 20:51      

Cia nediskutuokime apie tai, kad geri darbai yra nuvertinami ar panasiai...
Pabandysiu pasakyti vieno is Kudros korifeju zodziais: mes tiek daug visko esame mate, kad paprastais ir gerais darbais jau nieko nebestebime (citata netiksli).
Paprastumas ir prastumas gan panasus zodziai, bet ju reiksme labai skirtinga.
Kas yra baisiausiai, kad mes Kudroje darbus vertiname (dazniausiai) stebuklo kriterijumi - stebuklingas apsvietimas, spalvos , judesys, manipuliacija ir panasiai. A paprasti ir teisingi (be jokio stebuklo) darbai lieka nuosalyje.
Yra ir priesinga puse - titiliniame puslapyje puikuojasi tikrai prasti darbai su auksciausiu ivertinimu...
Persasi isvada, kad kudros mentalitetas (skonis) daznai yra zemiau suvokiamos ribos....


» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas MP    2008 4 15 21:02      

radau i tema:

Judgments of aesthetic value clearly rely on our ability to discriminate at a sensory level. Aesthetics examines what makes something beautiful, sublime, disgusting, fun, cute, silly, entertaining, pretentious, discordant, harmonious, boring, humorous, or tragic.
Many see natural beauty folded within petals of a rose.Immanuel Kant, writing in 1790, observes of a man "If he says that canary wine is agreeable he is quite content if someone else corrects his terms and reminds him to say instead: It is agreeable to me," because "Everyone has his own (sense of) taste". The case of "beauty" is different from mere "agreeableness" because, "If he proclaims something to be beautiful, then he requires the same liking from others; he then judges not just for himself but for everyone, and speaks of beauty as if it were a property of things."

Aesthetic judgments usually go beyond sensory discrimination. For David Hume, delicacy of taste is not merely "the ability to detect all the ingredients in a composition", but also our sensitivity "to pains as well as pleasures, which escape the rest of mankind." Thus, the sensory discrimination is linked to capacity for pleasure. For Kant "enjoyment" is the result when pleasure arises from sensation, but judging something to be "beautiful" has a third requirement: sensation must give rise to pleasure by engaging our capacities of reflective contemplation. Judgments of beauty are sensory, emotional, and intellectual all at once.

Viewer interpretations of beauty possess two concepts of value: aesthetics and taste. Aesthetics is the philosophical notion of beauty. Taste is a result of education and awareness of elite cultural values; therefore taste can be learned. Taste varies according to class, cultural background, and education. Poor taste is usually seen as a product of ignorance. According to Kant beauty is objective and universal; thus certain things are beautiful to everyone. The contemporary view of beauty is not based on innate qualities, but rather on cultural specifics and individual interpretations.

ir t.t.


» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas Vidmantas Misevičius    2008 4 15 21:41      

o gal būtų galimą trumpą vertimą? aš, kaip nepagaliuotas, leidžiu sau angliškai nesuprasti.

» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas Lukas Pečiulaitis    2008 4 15 21:50      

Jeigu gerai supratau, tai visi stengiasi tik techniškai gerai padaryti nuotrauką. Jos (nuotraukos) sukeliami jausmai lieka nuošalyje....

» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas MP    2008 4 15 21:50      

tai kad tingisi su tais vertimais taip velai vakare Smile bet is esmes tai toks ilgas estetinio suvokimo apibrezimas su Kanto ir Hume'o citatomis. o gale dar sakoma, kad ziurovo grozio interpretavimas susideda is dvieju vertybiniu koncepciju - estetikos ir skonio. estetika - filosofine grozio savoka [daug storu vadoveliu], o skonis - issilavinimo [meninio?] ir dominuojanciu kulturiniu vertybiu suvokimo rezultatas.

» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas Rokas Varanauskas    2008 4 15 22:04      

Vidmantas Misevičius rašo:
o gal būtų galimą trumpą vertimą? aš, kaip nepagaliuotas, leidžiu sau angliškai nesuprasti.


Estetinės vertės nuosprendžiai aiškiai pasitiki mūsų gebėjimu atskirti sensoriniame lygmenyje. Estetika nagrinėja tai, kas daro kažką gražu, tauru, šlykštu, smagu, žavu, kvaila, įdomu, pretenzinga, prieštaringa, harmoninga, nuobodu, humoristinį, ar tragiška. Daugelis mato natūralų grožį, sulenktą kilimo vainiklapių viduje. Immanuel Kant, rašydamas 1790, laikosi vyro, "Jei jis sako, kad kanarėlės vynas yra malonus, jis yra ganėtinai patenkintas, jei dar kas nors taiso jo terminus ir primena, kad jis pasakytų vietoj to: Tai malonu man," todėl, kad "Kiekvienas turi jo savą (prasmė) skonis". "Grožio" atvejis yra kitoks negu tik "malonumas" todėl, kad, "Jei jis skelbia, kad kažkas gražu, tada jis reikalingas tos pačios simpatijos iš kitų; jis tada teisia ne tik sau savarankiškai, bet kiekvienam, ir kalba apie grožį, tarytum tai buvo daiktų turtas." Estetiniai nuosprendžiai paprastai eina už sensorinės diskriminacijos. David Hume, skonio delikatesas nėra paprasčiausiai "gebėjimas aptikti visas sudedamąsias dalis sudėtyje", bet taip pat ir mūsų jautrumą "į skausmus taip pat kaip malonumus, kurie išvengia likusios dalies žmonijos." Tokiu būdu, sensorinė diskriminacija yra sujungta su gebėjimu malonumui. Kant "malonumas" yra rezultatas, kai malonumas kyla iš sensacijos, bet įvertinimo, kad kažkas, kad būtų "gražu" turi trečią reikalavimą: sensacija turi sukelti malonumą, patraukdama mūsų atspindinčio apsvarstymo galias. Grožio nuosprendžiai yra sensoriniai, emocionalūs, ir intelektualūs netikėtai. Grožio žiūrovo interpretacijos turi dvi vertės sąvokas: estetika ir skonis. Estetika yra filosofinis grožio supratimas. Skonis yra rezultatas išsimokslinimo ir elitinių kultūrinių verčių supratimas; todėl skonis gali būti studijuotas. Skonis keičiasi pagal klasę, kultūrinį foną, ir išsimokslinimą. Blogas skonis yra paprastai matomas kaip nemokšiškumo produktas. Pagal Kant grožis yra objektyvus ir visuotinis; tokiu būdu tam tikri daiktai yra gražūs kiekvienam. Šiuolaikinis grožio vaizdas nėra pagrįstas įgimtomis kokybėmis, bet greičiau kultūrinėmis detalėmis ir atskiromis interpretacijomis.


manau kažkas į tą psuę... Smile


» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas JP    2008 4 15 22:12      

mes su ARKA Glody pripylėm daug puslapių apie visokį meno suvokimąSmile

http://fotokudra.lt/forumas/viewtopic.php?t=816

tai diskusija be galo, kiekvienam savo
o kai kas nors pyktina/siutina kūdroje, tereikia pagalvoti, kad visiems nepatiksi/neįtiksi, kad visada galima diskusija, kad pasaulis yra nuostabus ir be mūsų pamatymo bei įvertinimo:)


» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas Vidmantas Misevičius    2008 4 15 22:14      

Rokui - labai ačiū. net gėlę kokią padėčiau, bet kad turiu tik grybus ir uogas :/
" tokiu būdu tam tikri daiktai yra gražūs kiekvienam" - o ši mintis mane žavi. perfrazuojant, jei kažkuris daiktas nėra gražus kiekvienam, tai galima suabejoti ar jis išviso gražus? teisingai supratau?


» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas hideo    2008 4 15 22:31      

Rokas V rašo:
manau kažkas į tą psuę... Smile


cia su tuo automatiniu verteju? Smile


» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas JP    2008 4 15 22:51      

be abejo, kad su automatiniu, jau vien ,,kanarėlės vynas" ką reiškia
bet vistiek skaityti ir suprasti galima, jei laisvai angl .nesupranti:)


» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas Rokas Varanauskas    2008 4 15 23:13      

hideo rašo:
Rokas V rašo:
manau kažkas į tą psuę... Smile


cia su tuo automatiniu verteju? Smile


aha, matau biški pagrybauta, bet iš esmės tai labai puikiai Wink


» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas Ramūnas Blavaščiūnas    2008 4 15 23:45      

apiat dvacatpiat ......
amzina tema .... vertinimas, kuroje - mazoje, dideles valstybes vardu internetas, komunoje (kaip beje ir kitose panasiose), darbu vertinime egzistuoja daugelis papildomu lriteriju. Darbo idomumas, originalumas (pagal vertintojo supratima), technine dalis, asmenines simpatijos/antipatijos, nuotaika ....
Vieni praso komentaru, kiti vertinimu.... parasai knygos ilgio "paskaita" ir darbas istrinamas, o po kiek laiko vel idedamas su tom paciom klaidom ...
daznai pastebiu trinamus darbus ir vel juos dedamus is naujo ... kitu laiku, po kazkiek laiko ... su viltimi, kad dabar pasiseks geriau .... Kai kada dazniausiai "svetaines grandai" istrina darbus, kurie surinko ju galva nepelnytai mazai balu ir palieka tik daugiapagaliukinius ....
cia gi internetas, zaidimas (bet daugelis isigyvena i ji ir tampa priklausomi nuo reitingu) vaiksto ir delioja tylius trejetukus ... ir tegul, nes komentaras "-" arba "3" vertas tiek pat kaip ir "+" ar "5" - jokios naudos. Daugelis net neturi ka pasakyti po savo trejetu - nes arba neturi savo padetam pazymiui rimto fotografinio pagrindo ir per minksti "kiausiai" prisipazinti arba paprasciausiai truksta fotografiniu ziniu (daznai ir viena ir kita). Ir nereikia, o kam .... suzinosi kas yra grupes, kuri paprasciausiai taves nemegsta, nariai ir deti trejetus po tavo nuotraukomis eina kaip i darba ... ir ka, pradesi deti trejetus jiem ... ka tai pakeis? Jie ir patys zino, kad yra bailiai, o tam kas gauna nepelnytus trejetus .... nezinai ir nepikta Smile
Fotografuokite daugiau ir mokykites. Daugeliui kudrieciu paprasciausiai truksta fantazijos, jie kopijuoja kitu idejas, kitu darbus, vagia juos ir pristatineja mazytese savo parodelese kaip savo .... bet ar nuo to jie geriau fotografuoja?


» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas Rokas Varanauskas    2008 4 16 0:20      

Ramūnas Blavaščiūnas rašo:
apiat dvacatpiat ......
amzina tema .... vertinimas, kuroje - mazoje, dideles valstybes vardu internetas, komunoje (kaip beje ir kitose panasiose), darbu vertinime egzistuoja daugelis papildomu lriteriju. Darbo idomumas, originalumas (pagal vertintojo supratima), technine dalis, asmenines simpatijos/antipatijos, nuotaika ....
Vieni praso komentaru, kiti vertinimu.... parasai knygos ilgio "paskaita" ir darbas istrinamas, o po kiek laiko vel idedamas su tom paciom klaidom ...
daznai pastebiu trinamus darbus ir vel juos dedamus is naujo ... kitu laiku, po kazkiek laiko ... su viltimi, kad dabar pasiseks geriau .... Kai kada dazniausiai "svetaines grandai" istrina darbus, kurie surinko ju galva nepelnytai mazai balu ir palieka tik daugiapagaliukinius ....
cia gi internetas, zaidimas (bet daugelis isigyvena i ji ir tampa priklausomi nuo reitingu) vaiksto ir delioja tylius trejetukus ... ir tegul, nes komentaras "-" arba "3" vertas tiek pat kaip ir "+" ar "5" - jokios naudos. Daugelis net neturi ka pasakyti po savo trejetu - nes arba neturi savo padetam pazymiui rimto fotografinio pagrindo ir per minksti "kiausiai" prisipazinti arba paprasciausiai truksta fotografiniu ziniu (daznai ir viena ir kita). Ir nereikia, o kam .... suzinosi kas yra grupes, kuri paprasciausiai taves nemegsta, nariai ir deti trejetus po tavo nuotraukomis eina kaip i darba ... ir ka, pradesi deti trejetus jiem ... ka tai pakeis? Jie ir patys zino, kad yra bailiai, o tam kas gauna nepelnytus trejetus .... nezinai ir nepikta Smile
Fotografuokite daugiau ir mokykites. Daugeliui kudrieciu paprasciausiai truksta fantazijos, jie kopijuoja kitu idejas, kitu darbus, vagia juos ir pristatineja mazytese savo parodelese kaip savo .... bet ar nuo to jie geriau fotografuoja?


amen. Smile


» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas Vidmantas Misevičius    2008 4 16 5:58      

tai kad čia 90 proc. atėjusių svajoja apie pagaliukus. o juos gavęs staiga "tampa profesionalais". prisiminsiu kažkuriame forume išsakytą mintį ir ją papildysiu: įdomu, kiek čia liktų jei nebeliktų reitingavimo?... ir jei visi vėl galėtų dėti po vieną darbą per dieną? retorinis klausimas Smile

» Atsakyti   » Cituoti    
Pranešimas Ramūnas Blavaščiūnas    2008 4 16 10:55      

Man tai uztektu ir vieno i savaite Smile

» Atsakyti   » Cituoti    
    Puslapiai: 1   2   3   4   5  

Reikia prisijungti norint parašyti atsakymą


Pradėti naują temą